in

تابع وصلة على تليجرام علشان يوصلك أجمد عروض الرصيد 💰😉

وصلة على تليجرام

لو متابع وصلة كويس، هـ تعرف إن فيه خدمة جديدة اتعملت الفترة اللي فاتت، اسمها “مورنينج فويس نوت”، بـ تجمع أخبار الترندات كل يوم في 3 دقايق بس، مع شوية اقتراحات لحاجات تعملها في يومك وكمان العروض اليومية اللي ممكن تستفيد بيها من الشركة.

ازاي تتابع خدمة وصلة براوزر الصوتية “مورنينج فويس نوت”؟

وصلة

لو انت من مستخدمي متصفح وصلة فـ أكيد بيوصلك إشعار كل يوم بالحلقات الجديدة، بعد ما بتترفع على المنصة الصوتية المشهورة “ساوند كلاود“.
حلقات الـ “مورنينج فويس نوت” بتكون موجودة كمان على أكتر من منصة صوتية زي “أبل بودكاست” و “أنكور” و “كاست بوكس“، غير إنها بتترفع على صفحات الفيس بوك الخاصة بالشركة، وكمان على قناة اليوتيوب.

دوس هنا.. وتابع خدمة وصلة الصوتية على تليجرام 

علشان الوصول للحلقات يكون أسهل، وعلشان وصلة محتاج يوصل لعدد أكبر من الجمهور، عملوا قناة جديدة على “تليجرم” اسمها “Wasla Browser – وصلة براوزر“.. لما تشترك فيها هيوصلك الحلقات أول بأول، وكمان هتعرف من خلالها كل العروض الحصرية والهدايا اللي كسبتها انت وأصحابك.

اقرأ أيضًا: ناهد السباعي لـ”وصلة فيد”: هذه مواصفات فتى أحلامي

وصلة عاوز مصلحتك

تطبيق وصلة - انترنت مجاني

متصفح “وصلة” هو أول تطبيق مصري بيقدم خدمة التصفح مقابل النقط، واللي ممكن تقدر تحولها بعد كده بهدايا ورصيد ببلاش، ومن الآخر شعار المتصفح “بنغيَّر مفهوم تصفُح الإنترنت”.

طبعًا تقدر تعيش التجربة بنفسك لما تنزل الأبلكيشن من هنا.. وتقول وداعًا بقى لبطئ الموبايل وزجمة التطبيقات، ده غير إنك تقدر تكلم خدمة العملاء في أي وقت علشان تستفسر منهم على أي سؤال، بحيث تقدر تتصفح بشكل أسهل.

كمان انت ممكن تقول على أي فكرة في دماغك محتاج تشوفها في التطبيق علشان تساعد في تطويره أكتر وأكتر.

بواسطة محمد أبوزيد

محرر محتوى عربي، بشركة "وصلة" وموقع المحتوى الخاص بها "وصلة فيد" اهتم بالقضايا الاجتماعية والفنية بشكل خاص، كما أنني أكتب في المجالات العلمية والتقنية وما يخص الجانب الترفيهي.

ما هو رأيك ؟

Comments

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Loading…

0
بيع العقارات في مصر

“إسكان”.. انطلاق أسهل منصَّة لبيع وتأجير العقارات في مصر

عروض البلاك فرايداي بخصومات من وصلة

اشتري دلوقتي بخصومات قبل عروض البلاك فرايداي ما تخلص 😉