fbpx

فيديو جديد لـ كريستيانو رونالدو.. ينقذ الأرض في “striker force 7”

فيديو جديد لـ كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس، نشره على انستجرام، بـ يبين مشاركته في واحد من أفلام الانيميشن للأطفال اسمه striker force 7.

وظهر رونالدو في الفيديو، كنجم له ملايين المعجبين والمعجبات، بعد نزوله من سيارته الليموزين، وبعدين بتحصل شوية مشكلات مفاجئة، واللي بـ تخليه يتحول لشخصية خارقة.

نجم اليوفي، بـ يقود خلال الكارتون، فريقا من الخارقين، وبـ يعلمهم بعض المهارات زي الثقة في النفس، والعمل الجماعي، وأهم القيم اللي هتساعدهم ينقذوا كوكب الأرض من احتلال الكائنات الغريبة والروبوتات.

فيديو جديد لـ كريستيانو رونالدو
فيديو جديد لـ كريستيانو رونالدو

كمان  الفيديو بـ يعرض قوة الدون الخارقة في استخدام أدواته الخاصة ومن ضمنها الكرة العجيبة، التي يستخدمها بمهارة في القضاء على الروبوتات وإنقاذ الكوكب.

اقرأ أيضًا: سيارات نجوم الكرة العالمية.. “بنتلي” محمد صلاح بـ6 مليون جنيه

وكان رونالدو، قال قبل كده، إنه زي ما كرة القدم وسيلة للتعارف ومزج الثقافات، بردو أفلام الكارتون والرسوم المتحركة وقصص الأبطال الخارقين بتساعد على دا وبتقرب الثقافات وبتنشر قيم حلوة، وهو دا سبب حماسه للمشروع ده.

فيديو جديد لـ كريستيانو رونالدو

Striker Force 7، هي في الأصل عبارة عن مجموعة قصص مصورة، بـ تتباع أون لاين، على موقع الشركة المنتجة وهي من ابتكار كريستيانو رونالدو، بالتعاون مع المؤلف شاراد ديفاراجان، وهم في طريقهم لانتاج سلسة الرسوم المتحركة.

وعلى حسب كلام ديفاراجان، فـ ممكن السلسلة تضم فيما بعد عدد كبير من النجوم والشخصيات المؤثرة والمشاهير من العالم كله.